luni, 4 mai 2015

Arhanghelului Haniel - Arhanghelul Lunii Pline 4 mai 2015

Arhanghelul Haniel
Mesajul Arhanghelului Haniel 
Te sfătuiesc să îţi petreci mai mult timp privind luna şi stelele, gândindu-te, în acelaşi timp, la mine. 
Te vei încărca de energie într-un mod absolut minunat. 
Prin acest exerciţiu îţi voi aduce vindecarea oricăror probleme de sănătate fizică şi emoţională, specific feminine. 
De asemenea, te ghidez să descoperi şi să foloseşti cristale cu proprietăţi terapeutice, pentru rezolvarea problemelor de sănătate pe care le ai.
Te voi ajuta să-ţi dezvolţi capacitatea de clarviziune, dacă doreşti...
Dar, nu ezita să îmi ceri ajutorul... 

Arhanghele Haniel, 
veghetor al graţiei, echilibrului şi harului, te rog să aduci energia ta divină a înţelepciuniipline de iubire pentru....descrie situaţia...
Mulţumesc pentru ca mi-ai călăuzit gândurile,cuvintele, faptele şi comportamentul şi m-ai ajutat să mă bucur, aducând binecuvântări oricui mă priveşte ori mă ascultă.
 Fă astfel ca magnetismul tău divin să atragă spre mine toate energiile pozitive.
Îţi mulţumesc, gloriosule Arhanghel Haniel, îţi mulţumesc.

Arhanghelul Haniel  mai este cunoscut ca Arhanghelul Lunii Pline, de aceea puteţi să-l invocaţi  mai ales acumi la Lună Plină ..




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu